تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 3763
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم، شهرداری قم را از دستگاه‌ها فعال در اقامه نماز دانست و گفت: نام‌گذاری‌های خیابان‌های شهر قم به نام شهدا اقدامی بسیار مناسب و غیرقابل مقایسه با شهرهای دیگر است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد خامه یار در دیدار امامان جماعات مناطق و سازمان‌های شهرداری قم با شهردار قم، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز، اظهار داشت: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان انتقاد از عدم برگزاری اردوی نماز برای دانش آموزان، عنوان کرد: اداره جانبازان، اداره اقتصاد و دارایی، بنیاد شهید و شهرداری را می‌توان به‌عنوان بهترین ادارات در زمینه برپایی نماز جماعت نام برد و نتیجه آن سبب شده که در هنگام عصبانیت ارباب‌رجوع با آرامش و سعه‌صدر با آنان برخورد می‌کنند.

خامه یار با تأکید بر ضرورت آموزش ضمن خدمت برای کارکنان، ابراز کرد: هر سال شورای اقامه نماز بودجه‌ای را جهت رسیدگی به امور مساجد مقرر می‌کند که باید این مبالغ به‌صورت منظم پرداخت شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهرداری در زمینه نامگذاری معابر و شوارع به نام شهدا، تصریح کرد: نام‌گذاری‌های خیابان‌های شهر قم به نام شهدا اقدامی بسیار مناسب و غیرقابل مقایسه با شهرهای دیگر است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.inek49n0e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما