تاریخ انتشار :شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 5798
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: این سازمان در برنامه‌ها و همایش‌های مرتبط با رفتار ترافیکی مشارکت داشته و از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها حمایت می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسین شعبان زاده در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت گرامیداشت روز قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: امروز قم به یُمن حضور سراسر نور حضرت معصومه(س)، از مدارج بالای معرفتی، علمی، تقوا و… برخوردار است و باید قدردان زندگی در شهر قم باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در کنار ایجاد نشاط در بین نسل‌های مختلف سبب اصلاح رفتار ترافیکی نیز می‌شود، ابراز کرد: امروزه توجه به دوچرخه به‌عنوان یک حمل‌ونقل پاک و یک مدل حمل‌ونقلی بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد و باید با گسترش این برنامه‌ها، سبب تشویق بیشتر استفاده از دوچرخه در جامعه شد.
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سازمان حمل‌ونقل در برنامه‌ها و همایش‌های مرتبط با رفتار ترافیکی مشارکت داشته و از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها حمایت می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه روز ۲۶ آذرماه به‌عنوان روز حمل‌ونقل در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: از نهادها و دستگاه‌های مختلف برای برنامه‌ریزی و مشارکت در برنامه‌های این روز دعوت می‌کنیم.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.onmk49n0a5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما