تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 5738
معاون دادستان قم به همراه سرپرست و معاونان سازمان مدیریت پسماند از مرکز ساماندهی دریافت و پردازش پسماندهای خشک تفکیک شده در مبدا شهر قم بازدید کرد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، روح الله مسلم‌خانی طی بازدید از این مرکز و بیان اینکه بستر مناسبی که به منظور ساماندهی مشاغل توسط سازمان مدیریت پسماند آماده شده است، اظهار کرد: با فراهم شدن بسترهای اولیه ساماندهی صنوف مرتبط، حمایت و پشتیبانی قانونی و قضایی لازم را در راستای اجرای طرح نیز شاهد خواهد بود.

وی ادامه داد: به استناد قانون مدیریت پسماند و ضوابط و مقررات آن هرگونه جمع‌آوری، خرید و فروش، نگهداری، تفکیک و جداسازی پسماند جرم تلقی می‌شود و از این رو اجرای این قانون نیاز به بسترهایی دارد که شهرداری قم اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده و به تناسب ایجاد بسترهای اجرایی قانونی پیگیری خواهد شد.
معاون دادستانی عمومی و انقلاب قم با توصیه به متصدیان واحدها و مراکز جمع‌آوری، خرید و فروش ضایعات جهت تغییر محل فعالیت و انتقال مراکز غیرمجاز به محل ایجادشده توسط شهرداری، هشدار داد در صورت عدم توجه و اقدام در زمان تعیین شده وفق قوانین رسیدگی خواهد شد.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8nbjh8fv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما