تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 5536
معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداری قم گفت: برنامه‌ها و اهداف معاونت حمل‌ونقل در جهت منافع شهروندان تنظیم‌شده و این موضوع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها پیاده‌سازی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

به گزارش نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، مسعود طبیبی در جلسه معارفه سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، با اشاره به کارهای ارزشمند صورت گرفته در سال‌های گذشته اظهار داشت: در ادامه مسیر باید به سمت تخصص گرایی حرکت کنیم.

وی توجه به نیازها و امکان دسترسی همه شهروندان به امکانات را در کنار دنبال کردن موضوعات به‌صورت تخصصی، دو اصل مهم در مدیریت عنوان کرد و افزود: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک یکی از مؤثرترین سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل است که کسب و حفظ منافع شهروندان به‌عنوان یک هدف در دستور کار آن قرار دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: کلان نگری و حرکت به طرف اهداف برتر و بی‌تفاوت نبودن نسبت به موضوعاتی که حتی در حوزه اختیارات و وظایف سازمانی نیست اما به‌نوعی به این حوزه مربوط و اثرگذار است؛ شرایط و نوع رفتار شهروندان و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی را در کوتاه‌مدت متحول خواهد کرد.

طبیبی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های بومی در راستای اجرای پروژه‌های سازمان ترافیک، از مدیران و پرسنل خواست نسبت وظایف و مأموریت‌های خود سریع العمل، نوگرا و مسئول باشند.***

https://qomefori.ir/vdca.enmk49nmi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما