تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 5531
دكتر سقائيان نژاد شهردار كلانشهر قم، در حكمی حسين شعبان‌زاده را به‌عنوان سرپرست جديد سازمان حمل‌ونقل و ترافيك شهرداری قم منصوب كرد.
انتصاب سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن حکم دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد برای سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به شرح زیر است:

نظر به‌مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی؛به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب می‌شوید.

اهتمام به عملیاتی نمودن سیاست‌های حوزه معاونت حمل‌ونقل در زمینه تسهیل عبور و مرور شهری روان و ایمن،‌تقویت و گسترش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی‌،ترویجی و آموزشی به‌منظور تقویت فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک شهری بر اساس راهبردهای جامع و یکپارچه سیستم حمل‌ونقل درون‌شهری،‌ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولیعصر(اروحنا له الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(سلام‌الله علیها) گام‌های مؤثری برداشته شود.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.mdtiw6dtygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما