تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 5359
مدير منطقه چهار شهرداري قم از پیشبرد اهداف شهرداری با رویکرد مسجد محوری و رضایتمندی شهروندان با همکاری و مشارکت معتمدین محلات خبر داد و گفت: 135 پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فضای سبز بااعتباری بالغ‌بر 160 میلیارد تومان در سال جاری در اين منطقه اجرايي می‌شود.
پیشبرد اهداف مدیریت شهری با رویکرد مسجد محوری/اجرای ۱۳۵ پروژه در سال جاری در منطقه ۴ قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

به نقل از واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه دیدار مردمی با جمعی از نمازگزاران مسجد امام هادی (ع) خیابان امام حسین (ع) و ساکنین محلات اطراف اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند موجبات خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان را فراهم سازد؛ توجه به مقوله محله، مسجد محوری و استفاده از ظرفیت‌ها و توان معتمدین محل در شناخت مسائل و مشکلات هر ناحیه و محله است.

وی بر تعامل مجموعه شهرداری با دیگر نهادها و ارگان‌ها برای پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های کلان مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: تحقق اهداف محله محوری، ازجمله برنامه‌ها و سیاست‌های منطقه چهار در راستای افزایش و ارتقاء کیفیت سطح زندگی شهروندان و توسعه همگون شهری است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از معتمدین محلات به‌عنوان حلقه اتصال بین مدیران منطقه‌ای و شهروندان نام برد و ابراز کرد: معتمدین می‌توانند بازوان توانای مجموعه مدیریت شهری برای حل معضلات هر محله و منطقه شهری باشند.

وی تصریح کرد: با اجرای دقیق و موفق محله و مسجد محوری در سطح منطقه موجبات افزایش رضایت شهروندان را جلب کرده‌ایم و تلاش‌های ما برای رسیدن به نقطه مطلوب دوچندان خواهد شد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به‌ضرورت شناسایی و جمع‌آوری مطالبات و نیازهای ساکنان محلات عنوان کرد: اجرای طرح محله محوری در شهرداری مناطق یکی از تدابیر اصلی و مهم در مدیریت شهری است که ارائه خدمات صادقانه و خالصانه به شهروندان همچنان باید با رویکرد محله محوری انجام گیرد .

وی در ادامه به انجام ۱۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فضای سبز بااعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان در سال جاری در این منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در منطقه تلاش شده است تا محیط شهری را با رویکرد آبادانی و ارتقای آرامش شهروندی بسترسازی و توزیع متوازن خدمات در محلات صورت گیرد.

سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با مثبت ارزیابی کردن رویکرد شهرداری منطقه چهار در اجرای پروژه‌های شهری و نیز رضایتمندی شهروندان منطقه افزود: باید تلاش شود کارهای فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مسجد محوری و تعامل با معتمدین محلات دنبال شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.k0k2yt0sna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما