تاریخ انتشار :جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 5492
مدير منطقه چهار شهرداري قم با اشاره به اهميت گراميداشت ياد و نام شهدا،‌ بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تأکید كرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به  نقل از واحد ارتباطات منطقه چهار شهرداری قم،‌مهدی اصفهانیان مقدم در مراسم تجلیل خانواده شهدای ارتش شاغل در شهرداری کلانشهر قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه ما در حال حاضر این است که راه شهدای والامقام را ادامه داده و یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: احترام و تکریم خانواده محترم شهدا و ایثارگران یک وظیفه و یک حقیقت است و همه باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم .
وی با بیان اینکه خانواده شهدا مالکان واقعی این انقلاب هستند که جان خود و عزیزانشان را در راه انقلاب و جنگ تحمیلی فدا نمودند ادامه داد: هر آنچه کشور ما در حال حاضر داشته و در آینده به دست بیاورد به برکت خون پاک شهیدان عزیز است.
اصفهانیان مقدم با اشاره به برنامه‌های این منطقه شهرداری در هفته دفاع مقدس تصریح کرد:آماده‌سازی پارکینگ باغ‌موزه دفاع مقدس با ۶۰۰ تن آسفالت، مناسب‌سازی محوطه فضای سبز باغ‌موزه، تأمین کامل روشنایی محل و نگهداری و تنظیف دائم مجموعه از اقدامات شهرداری منطقه چهار در راستای رفاه حال بازدیدکنندگان از این مجموعه در هفته دفاع مقدس بوده است .
وی در ادامه با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام که می‌فرمایند سه گروه در روز قیامت نزد خدا می‌توانند شفاعت کنند ابراز کرد: اولیا ، انبیا و شهدا این سه دسته شفاعت کننده هستند و همین روایت کافی است تا اهمیت موضوع قابل‌درک باشد .
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات شهرداری در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارائه داد و افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در زمینه پاسداشت مقام والای شهدا برنامه‌های متنوعی در سطح شهر در حال اجراست.
سرهنگ محسنی زرین از فرماندهان ارتش استان نیز از اقدامات شهرداری در خصوص هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس قدردانی نمود و افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده کار بسیار بزرگی است که شهرداری قم در این زمینه قدم‌های مفیدی برداشته است .
گفتنی است در پایان از خانواده شهید بنی حسن و خانواده شهید محمدشاهی تقدیر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.9bsurhba5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما