تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : 5327
مدیر منطقه دو شهرداری قم با بيان اينكه یکی از اقدامات خوب، قابل‌توجه و ارزشمند شهرداری در سال‌های گذشته ساماندهی مشاغل مزاحم شهری بوده است،‌ گفت: در حال حاضر در منطقه دو آهنفروشی وجود ندارد.
تلاش موفق شهرداری منطقه ۲ قم در ساماندهی مشاغل مزاحم/از جابجایی آهن‌فروشان تا ساماندهی گاراژهای ضایعاتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اظهار داشت: وجود برخی مشاغل به علت ایجاد مشکلات ترددی،‌ ایجاد صدا، نارسایی بصری و… همواره مورد نارضایتی مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب، قابل‌توجه و ارزشمند شهرداری در سال‌های گذشته ساماندهی این مشاغل بوده است،‌ ابراز کرد: یکی از مطالبات ‌ویژه مردم منطقه خروج آهنفروشان بوده که ۳۰ سال در برنامه‌ها قرار داشته ولی هیچ‌گاه عملیاتی نشده بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: این پروژه با ایجاد زیرساختهای لازم در شهرک صنوف و بسترسازی برای انتقال این صنوف مزاحم در سال ۱۳۹۶ فراهم شد و مراحل انتقال تا سال ۱۳۹۸ ادامه پیدا کرد و در حال حاضر در منطقه دو آهنفروشی به‌هیچ‌وجه وجود ندارد.

وی یکی دیگر از اقدامات در زمینه ساماندهی مشاغل را انتقال واحدها کپسول پرکنی دانست و ادامه داد: بیش از ۸۰ گاراژ ضایعاتی نیز در سطح منطقه وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام‌شده اکثر این گاراژها تعطیل‌شده است و مابقی نیز در حال ساماندهی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بخشی از بلوار شاهد نیز واحدهای درب و پنجرهساز مستقر هستند که کار انتقال این واحدها آغازشده و به‌زودی این کار نیز به اتمام میرسد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.rawct1apybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما