کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش موفق شهرداری منطقه ۲ قم در ساماندهی مشاغل مزاحم/از جابجایی آهن‌فروشان تا ساماندهی گاراژهای ضایعاتی

24 شهريور 1400 ساعت 21:34

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بيان اينكه یکی از اقدامات خوب، قابل‌توجه و ارزشمند شهرداری در سال‌های گذشته ساماندهی مشاغل مزاحم شهری بوده است،‌ گفت: در حال حاضر در منطقه دو آهنفروشی وجود ندارد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اظهار داشت: وجود برخی مشاغل به علت ایجاد مشکلات ترددی،‌ ایجاد صدا، نارسایی بصری و… همواره مورد نارضایتی مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب، قابل‌توجه و ارزشمند شهرداری در سال‌های گذشته ساماندهی این مشاغل بوده است،‌ ابراز کرد: یکی از مطالبات ‌ویژه مردم منطقه خروج آهنفروشان بوده که ۳۰ سال در برنامه‌ها قرار داشته ولی هیچ‌گاه عملیاتی نشده بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: این پروژه با ایجاد زیرساختهای لازم در شهرک صنوف و بسترسازی برای انتقال این صنوف مزاحم در سال ۱۳۹۶ فراهم شد و مراحل انتقال تا سال ۱۳۹۸ ادامه پیدا کرد و در حال حاضر در منطقه دو آهنفروشی به‌هیچ‌وجه وجود ندارد.

وی یکی دیگر از اقدامات در زمینه ساماندهی مشاغل را انتقال واحدها کپسول پرکنی دانست و ادامه داد: بیش از ۸۰ گاراژ ضایعاتی نیز در سطح منطقه وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام‌شده اکثر این گاراژها تعطیل‌شده است و مابقی نیز در حال ساماندهی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بخشی از بلوار شاهد نیز واحدهای درب و پنجرهساز مستقر هستند که کار انتقال این واحدها آغازشده و به‌زودی این کار نیز به اتمام میرسد.**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5327

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5327/تلاش-موفق-شهرداری-منطقه-۲-قم-ساماندهی-مشاغل-مزاحم-جابجایی-آهن-فروشان-گاراژهای-ضایعاتی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir