تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 5212
یکی از داوران چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم با اشاره به نگرانی هایی که به دلیل شیوع بیماری برای مردم جامعه وجود دارد، گفت: مسابقات قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نهایت آرامش در حال برگزاری است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.
مسابقات قرآنی با آرامش در حال برگزاری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری هاجر عزت پژوه در حاشیه چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شماری از متسابقین شرکت کرده و مورد داوری قرار گرفتند و از نظر سطح کیفی مسابقات امسال در حد متوسط ارزیابی می شود که لازم است شرکت کنندگان با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور یابند.

وی افزود: براساس تجربه مسابقات در دوره های گذشته پیش بینی می شود که در ادامه روند برگزاری مسابقات افراد شاخص تر و قوی تری برای شرکت در مسابقات حضور پیدا کنند.

داور چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم در ادامه به روند برگزاری مسابقات اشاره و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت هایی که وجود دارد بسیار تدابیر خوبی اندیشیده شده و جایگاه مناسبی برای داوران و متسابقین در نظر گرفته شده و پروتکل های بهداشتی به صورت شایسته رعایت می شود و متسابقین به صورت انفرادی در جایگاه حضور پیدا کرده و مورد داوری قرار می گیرند.

عزت پژوه با اشاره به حضور یکی از اساتید قرآنی به عنوان ناظر مسابقات، عنوان کرد: ناظر مسابقات بر روند برگزاری مسابقات و کم و کیف آن به صورت کامل نظارت دارد و هیچ جای نگرانی برای متسابقین و داوران وجود ندارد.

داور رشته تجوید چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم با بیان اینکه نبود تماشاچی ها به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی تاثیری در روند برگزاری مسابقات نداشت، تصریح کرد: اگر شرایط شیوع ویروس کرونا برجامعه حاکم نبود قطعا با حضور مدعوین برگزاری مسابقات جلوه های بیشتری داشت اما امسال همه متسابقین به صورت انفرادی در محل مسابقه حضور دارند که این مسئله نیز موجب ضعف مسابقات نشد.
وی اضافه کرد: متسابقین از ابتدای شیوع ویروس کرونا با شرکت در مسابقات مختلف قرآنی به دلیل شیوع بیماری با فضای حاکم برمسابقات آشنایی دارند و زمانی که در جایگاه حاضر می شوند با آرامش مسابقه می دهند.
عزت پژوه به یکی از ابتکاراتی که در این دوره از مسابقات استفاده می شود اشاره و عنوان کرد: هنگامی که متسابقین کارنامه دریافت می کنند در کنار آن فیلم ضبط شده از مسابقه را تحویل می گیرند که براساس نمرات می توانند با دیدن فیلم نقاط قوت و ضعف خود را جبران کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.8bsurhb55iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما