تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 5275
یکی از شرکت کنندگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: حضور فعالین قرآنی و اساتید برجسته در مسابقات قرآنی فرصتی است تا از آن در راستای ارتقاء سطح کیفی محفوظات واطلاعات قرآنی استفاده شود.
 مسابقات قرآن فرصتی مغتنم برای ارتقاء اطلاعات قرآنی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمجتبی اختررضوی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات و کیفیت برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: بیش از پنج دوره است که در مسابقات قرآن شرکت می‌کنم و این دوره مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هیات داوران از اساتید پیشکسوت و باتجربه هستند که کمک زیادی به افزودن آموخته‌‌های شرکت‌کنندگان می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی مسابقات تصریح کرد: در دوره‌هایی که قبل از کرونا برگزار می‌شد شور و حال خاصی در مسابقات برقرار بود و شاهد حضور خیل عظیم شرکت‌کنندگان و جمعیت فعالان قرآنی بودیم اما در این دوره به دلیل شیوع کرونا تنها شرکت‌کنندگان در سالن مسابقات حاضرند و با زمان‌بندی حضور شرکت‌کنندگان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که هیچ تجمعی شکل نگیرد.

این شرکت کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با ابراز امیدواری از رفع بلای کرونا و برگزاری پرشور مسابقات قرآنی گفت: حافظانی که در مسابقات شرکت می‌کنند مجبور هستند که مرور بیشتری بر محفوظات خود داشته باشند و می‌توان مهم‌ترین فلسفه شرکت در مسابقات را محک‌زدن و کسب تجربه دانست.

وی بیان کرد: البته حضور فعالین قرآنی و اساتید برجسته در مسابقات قرآنی فرصتی است تا از آن در راستای ارتقاء سطح کیفی محفوظات واطلاعات قرآنی استفاده شود.

رضوی با تاکید بر اینکه انس با قرآن و حفظ آن کمک زیادی در امر زندگی و تحصیل کرده است گفت: به برکت حفظ قرآن در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های قابل توجهی کسب شده و انس با قرآن کمک کرده که توجه بیشتری به اخلاق اسلامی داشته باشم.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.0nmk49num5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما