تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : 5032
آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با صدور بیانیه‌ای، بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی هیات های مذهبی در استان قم تاکید کرد.
هیات‌های مذهبی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری روابط عمومی آستان کریمه اهل‌بیت(س)، در این بیانیه آمده است: عاشورا سالروز بزرگ‌ترین مصیبت تاریخ است و شایسته است که محبان اهل‌بیت(ع) با عزاداری بر این مصیبت بزرگ علاقه خود به خاندان پیامبر(ص) را آشکار نموده و توشه آخرت خود را از دریای کرم اهل‌بیت(ع) برگیرند.

بیانیه افزوده است: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکیدات مصوبات استانی مبنی بر ممنوعیت دسته روی در تاسوعا و عاشورا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز این ابلاغیه را رعایت کرده و به عموم هیات های عزاداری توصیه می‌کند نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

بیانیه حاکی است: همچنین از مردم مومن و ولایت‌مدار خواستاریم تذکرات خادمان این حرم قدسی نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هنگام حضور در حرم مطهر را پذیرا بوده و به اجرای مراسم زیبنده نام والای اهل‌بیت(ع) کمک و در این آستان ملکوتی دعا کنند تا شر این ویروس منحوس از سر جامعه کم شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.fbsurhbg5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما