تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 16174
مدیر منطقه سه شهرداری قم از اجرای پروژه زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت بلوار شهید سپهبد سلیمانی با استفاده به روش WR بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال همشهریان، زائران و مسافران در عبور و مرور و بهره‌مندی از خدمات شهری، عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار شهید سلیمانی در منطقه 3، در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه 1403 به پایان رسید.
مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: جمع کل تناژ زیرسازی و آسفالت انجام‌شده 2هزار و 800 مترمربع بوده است  که در مدت 5 روز اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 20  میلیارد ریال صورت گرفته است، افزود: این پروژه با هدف مناسب‌سازی معابر و تسهیل در عبور و مرور از بلوار شهید سلیمانی به سمت حرم مطهر و در راستای ایمنی و رفاه تردد همشهریان و زائران به‌صورت WR صورت پذیرفت.
روحانی وزیری در ادامه به نحوه اجرای آسفالت به شیوه  WR اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پس از بلوار شهید خداکرم این دومین مسیر بوده که به‌صورت درجا آسفالت و خاک زیرین و مقدار مشخصی از سیمان رو با هم مخلوط کرده و بعد با آب مخلوط نموده و دوباره در محل مورد نظر بارریزی می‌کند و پس از صاف شدن محل با گریدر و غلتک زدن بعد از دو روز آماده روکش آسفالت می‌شود.
به گفته وی ویژگی WR این بوده که ترکیب آسفالت و خاک به‌عنوان سنگ‌دانه با سیمان یک نوع بتن درست کرده که داری دوام بسیار بیشتر و لایه‌ای که ایجادشده مقاومت بالایی را دارا خواهد بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci5zaz.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما