تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 4698
قم- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به شلوغی مراکز واکسیناسیون قم گفت: اطلاع رسانی صحیح و توزیع جمعیت در مراکز مختلف واکسیناسیون از ازدحام جمعیت جلوگیری می کند.
جلوگیری از شلوغی در مراکز واکسیناسیون قم با اطلاع رسانی دقیق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بیژن سلیمان پور صبح دوشنبه در شورای اطلاع رسانی با اشاره به مهم بودن انتقادی که از روی دلسوزی و سازنده باشد گفت: نباید از انتقاد بترسیم اما همیشه تاکید ما این بوده که دشمن سوار موج انتقادات نشود تا در داخل کشور تفرقه و آشوب ایجاد کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم رسانه ملی را یکی از بهترین شبکه‌های اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد: شب گذشته در رسانه ملی صف‌های طولانی مردم برای واکسیناسیون را مشاهده کردیم که کار درستی بود و به همه تذکر داد که می‌توانیم ظرفیت‌هایمان را افزایش دهیم.

وی افزود: در قم مراکزی برای واکسیناسیون تدارک دیده شده است اما متأسفانه اطلاع رسانی درستی صورت نگرفته و یک مرکز شلوغ و سایر مراکز خلوت هستند؛ باید اطلاع رسانی به نحوی انجام شود که مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون یکسان باشد تا مشکلی پیش نیاید.

سلیمان پور از افزایش سرعت واکسیناسیون ابراز رضایت کرد و ادامه داد: باید استقبال مردم از واکسن را بیشتر کنیم تا شاهد افزایش رونق کسب و کار شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: الحمدلله ما به این پیشرفت علمی رسیدیم که مقام معظم رهبری اعلام کردند سند علمی ساخت واکسن را روی سایت‌ها بگذارید تا کشورهایی که توان واردات واکسن را ندارند بتوانند بسازند و استفاده کنند؛ این در حالی است که کشورهایی مثل آمریکا، چین و روسیه این کار را انجام ندادند تا بتوانند از راه واکسن تجارت کنند.

وی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی استانداری صلاحیتی در اتخاذ تصمیم ندارد و تنها تصمیمات ستاد ملی کرونا را اطلاع رسانی می‌کند.

بیژن سلیمان پور افزود: تاکید ستاد ملی کرونا به رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است که در وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد مانند سال گذشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه استان قم در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد تصریح کرد: در شرایط قرمز برگزاری مناسک، مراسم و برنامه‌هایی مانند دعای عرفه ممنوع است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.3a5ct1aqvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما