تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : 4318
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: دوره آموزشی تفکیک پسماند شهری از مبدا برای بیش از ۱۵۰۰ نفر از پرسنل باغبان و سرباغبان و کارشناس فضای سبز شهرداری برگزار می‌شود.
آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۵۰۰ نفر از باغبانان و کارشناسان فضای سبز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به  نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اینکه تفکیک پسماند از مبدا یک وظیفه همگانی بوده و پسماند شهری منبع اقتصادی پایان‌ناپذیری است بیان کرد: ایجاد فرهنگ این موضوع در بین شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهرداری قم بر این موضوع تاکید دارد که تفکیک از مبدا از بدنه شهرداری آغاز شده و همگام با آن آموزش شهروندان نیز صورت گیرد چراکه تفکیک پسماند و بازیافت آن هزینه‌های مدیریت پسماند را به شدت کاهش خواهد داد و کمک زیادی به اقتصاد شهری می‌کند.
جوادیان افزود: در همین راستا با توجه به اینکه کارگران سازمان نظافت فضای سبز را در دستور کار دارند، پسماند شهری در تمام موارد از گیاهی گرفته تا پلاستیک، چوب و… قابلیت استفاده مجدد دارند و به همین منظور آموزش ها به پرسنل باغبان داده شده تا شرایط بهتر شود.
وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۵٠٠ نفر از کارکنان شامل باغبان، سرباغبان و کارشناس فضای سبز شهری در این دوره‌ها آموزش تفکیک پسماند از مبدأ را دریافت خواهند کرد.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znkt23nx6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما