تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 4185
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بازار سرمایه و بورس خبر داد.
رئیس مؤسسه خاتم:برگزاری موفقیت‌آمیز اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بورس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بورس اظهار داشت: این دوره که با مشارکت معاونت زنان ریاست‌جمهوری و مؤسسه خاتم برگزار شد به‌منظور آشنایی بانوان با بورس و بازار سرمایه بود که با استقبال خوبی همراه شد.
وی ادامه داد: در این طرح ۲۰۰ نفر از بانوان سراسر کشور در یک دوره ۳۰ جلسه‌ای حضور داشتند و توانستند تمامی مراحل حضور در این بازار و فعالیت را فرابگیرند.
چاوشیان تأکید کرد: توانمندسازی بانوان یکی از اهداف اصلی این مؤسسه است که در دو سال گذشته مؤسسه در این مسیر قدم‌های خوبی را برداشته است.
وی توجه به اسلام و معنویت را نیز مهم برشمرد و گفت: در واقع هدف ما ترویج خانواده‌های معنوی و دین‌دار در جامعه است که قطعاً در صورت ترویج این نوع سبک زندگی در خانواده‌ها شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تأکید کرد: در این مسیر سعی کردیم که از حضور تمامی کارشناسان این حوزه در سراسر کشور بهره بگیریم تا قدم‌های خوب و مثبتی را برای اعتلای خانواده در کشور برداریم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oexfuqevisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما