تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 4080
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با قدردانی از نصب تابلوهای جدید شهدا در معابر شهری گفت: این اقدام بسیار ارزنده، گران‌بها و با ارزش است و با این حرکت فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می‌شود.
قدردانی بنیاد شهید استان قم از نصب تابلوهای جدید شهدا در معابر شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از طرح و برنامه شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوع نصب تصاویر شهدا به همراه معرفی کوتاهی از آنان در معابر شهری قم قدردانی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه اجرای این طرح نشان از عشق و علاقه نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: این حرکت در واقع برای نخستین بار در سطح کشور انجام می‌شود که کار بسیار ارزنده، گران‌بها و با ارزش است و با این حرکت هم فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می‌شود و هم به این مهم ارج نهاده می‌شود.

هنرمند تصریح کرد: نسل‌هایی که جنگ را ندیده‌اند، با دیدن این تابلوها در بدو ورود بر کوی و برزن با شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نصب تصاویر شهدا بر روی تابلو معابر شهری حاصل یک کارگروهی است و بنیاد شهید نیز در تهیه آمار و مشخصات شهدا همکاری لازم را انجام داده است.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j0o2yt0zza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما