کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی بنیاد شهید استان قم از نصب تابلوهای جدید شهدا در معابر شهری

8 ارديبهشت 1400 ساعت 21:59

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با قدردانی از نصب تابلوهای جدید شهدا در معابر شهری گفت: این اقدام بسیار ارزنده، گران‌بها و با ارزش است و با این حرکت فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از طرح و برنامه شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوع نصب تصاویر شهدا به همراه معرفی کوتاهی از آنان در معابر شهری قم قدردانی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه اجرای این طرح نشان از عشق و علاقه نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: این حرکت در واقع برای نخستین بار در سطح کشور انجام می‌شود که کار بسیار ارزنده، گران‌بها و با ارزش است و با این حرکت هم فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می‌شود و هم به این مهم ارج نهاده می‌شود.

هنرمند تصریح کرد: نسل‌هایی که جنگ را ندیده‌اند، با دیدن این تابلوها در بدو ورود بر کوی و برزن با شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نصب تصاویر شهدا بر روی تابلو معابر شهری حاصل یک کارگروهی است و بنیاد شهید نیز در تهیه آمار و مشخصات شهدا همکاری لازم را انجام داده است.**

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 4080

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/4080/قدردانی-بنیاد-شهید-استان-قم-نصب-تابلوهای-جدید-شهدا-معابر-شهری

قم فوری
  https://www.qomefori.ir