تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 4042
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با تقدیر از عملکرد شهرداری قم در توسعه و آبادی در شهر گفت: نورپردازی اماکن تاریخی ثبت‌شده در فهرست آثار ملی و استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی درگذرها و خیابان‌ها، به توسعه گردشگری و ترویج صنایع‌دستی منجر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا ارجمندی در جلسه‌ای با غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری قم اظهار داشت: خدمات شهری در قم تحول چشمگیری داشته که شهروندان در قم شاهد و قدرشناس آن هستند.
وی رویکرد شهرداری قم را در توسعه و آبادی شهر نیز موردتوجه قرارداد و افزود: مردم و زائران و گردشگران از رویکرد شهردار قم به توسعه و آبادانی بهره‌مند شده و در همه حوزه‌ها به‌خصوص اقتصادی و فرهنگی منتفع شده‌اند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با تأکید بر همکاری مستمر با شهرداری قم تصریح کرد: امروز باید از مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم برای نورپردازی اماکن تاریخی ثبت‌شده در فهرست آثار ملی و استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی درگذرها و خیابان‌ها قدردانی شود.
وی عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری قم را عامل معرفی امکان تاریخی و صنایع‌دستی دانست و ابراز کرد: نورپردازی اماکن تاریخی و استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی علاوه بر زیبایی بصری، به توسعه گردشگری و ترویج صنایع‌دستی منجر شده است.
ارجمندی سپس به اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ساخت هتل‌های استاندارد برای جذب توریست پرداخت و گفت: تسریع صدور مجوزهای لازم برای ساخت هتل و بازگشت به‌موقع سرمایه می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار و رونق اقتصادی در شهر کمک شایانی کند.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.abaurhbg5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما