تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : 3880
پاسخگویی به بیش از ۱۴ هزار پیام شهروندی در سال ۹۹/استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله در صدر تماس‌های مردمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار داشت: پاسخگویی مناسب و به‌موقع، در نتیجه افزایش رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های خدمت‌رسانی در سازمان مدیریت پسماند است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مهم سعی بر این است تا به‌محض دریافت درخواست‌های شهروندی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، این پیام‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب پاسخگویی و پیگیری شود.

میرابراهیمی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۴۶۸ پیام شهروندان ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ در بخش‌های مختلف در طول یک سال پاسخ داده شده است، ابراز کرد: درخواست استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله با ۶ هزار پیام و همچنین انتقال آن، موضوعاتی با بیشترین تعداد پیام‌ها هستند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند به‌منظور مدیریت جمع‌آوری و ذخیره‌سازی پسماندهای جز پروژه‌های عمرانی و ساختمانی، نسبت به راه‌اندازی آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی اقدام کرده است و هر ساله نسبت به خرید باکس‌های جمع‌آوری به‌منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام می‌کند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اهداف راه‌اندازی این آژانس، عنوان کرد: حفظ پاکیزگی محیط، جلوگیری از سد معبر، بهبود سیما و منظر شهر و سرعت عمل بالا نسبت به جمع‌آوری پسماندها ازجمله این اهداف است.

میرابراهیمی افزود: شهروندان به‌منظور استفاده از خدمات آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای جز عمرانی و ساختمانی می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و نسبت به ثبت نشانی و شماره تماس خود جهت هماهنگی‌های بیشتر اقدام نمایند.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.anek49naw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما