تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 3780
دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1400 هجری شمسی را تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،همزمان با نوروز باستانی، شهردار قم در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:

بسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خداوند یگانه را شاکریم که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از همدلی، همزبانی، تعامل، تفاهم، تبادل افکار و تجربیات در سایه‌سار باران عنایات بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام برای خدمت سپری نمائیم و  با همت جمعی، صبر و شکیبایی مردم و همت کادر پزشکی میزان مبتلایان به کرونا کاهش یافت.

رویش نبض طبیعت است و پویش رمز معرفت. بهار دانشگاهی برای بازشناسی است و با ژرف اندیشی به تحولات طبیعت،  مکتب درس‌آموزی رونق می‌یابد. عید بهانه و فرصتی برای بازنگری در گذشته و امید به آینده است و الگوبرداری از تحول طبیعت باید تاثیرات خود را در معرفت و شناخت انسان نمایان سازد.

درمکتب زیبایی شناسی بهار، شاهد هم‌آوایی حکمت و نعمت هستیم و این اندیشه‌ی اعتدال در بین دو ساحت افراط و تفریط، سیمای هنرمندی در ترسیم تقویم و تفهیم است و عید نوروز، فرصتی برای بازبینی و ساحلی آرام برای مشاهده و تدبر در فراز و فرود امواج فصول زندگی است که مسیر شکوفایی و بالندگی را نوید می‌بخشد.

اینجانب ضمن تبریک همزمانی عید بزرگ نوروز با اعیاد شریف شعبانیه بخصوص نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت مولانا حجت ابن الحسن مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ جای دارد یادی کنیم از شهدای عزیز و تمامی عزززانی که از جمع ما رخت بربستند و سپاسی ویژه از مدافعین سلامت داشته باشیم. بسیار به جاست از محضر مبارک مراجع معزز، علمای ارجمند، اعضای محترم شورای شهر، دستگاه‌های استانی، استانداری، نیروهای نظامی و انتظامی، همکاران پرتلاشم در شهرداری کلانشهر قم و همه عزیزانی که در توسعه، پیشرفت و امنیت قم کوشیدند؛ تقدیر و تشکر نمایم.

از جوار حرم نورانی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران،ضمن تبریک این عید سعید باستانی، سالی سرشار از سلامتی، سربلندی، سرافرازی و معنویت، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی برای همه عزیزان آرزو دارم.

امیدوارم در شرایطی به دور از ویروس منحوس کرونا زمینه پذیرایی شایسته تر از زائران گرامی فراهم آید.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

نوروز ۱۴۰۰

   

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oetfuqeaysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما