تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 3766
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از آماده‌باش نیروهای اداره نظارت بر رفع تخلفات شهری شهرداری قم تا 20 فروردین خبر داد.
آماده‌باش کامل نیروهای رفع تخلفات شهری شهرداری قم تا ۲۰ فروردین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمدرضا شفیعی اقدامات شهرداری قم را برای تعطیلات نوروز و جشن‌های نیمه شعبان موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: متأسفانه مسئله کرونا برای مردم عادی شده و این موضوع به‌سلامت شهر و شهروندان لطمه وارد می‌کند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تأکید بر برخورد با ایستگاه‌های صلواتی غیرمجاز، تعطیلی آرامستان‌های سطح شهر را مورد توجه قرار داد و  افزود: بستن بخشی از آرامستان‌ها با اداره اوقاف بوده که باید برای حفظ سلامت شهروندان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

شفیعی ادامه داد: بخشی از ممنوعیت‌ها که به شهرداری مربوط بوده از طریق نصب بنر به شهروندان اطلاع‌رسانی شده و در میدان نبوت و بلوار خداکرم نیز بنرهایی نصب می‌شود.

وی با گلایه از مردم برای حضور در آرامستان‌ها، تصریح کرد: متأسفانه شهروندان از ترس تعطیلی آرامستان‌ها در روزهای گذشته در آرامستان‌ها حضورداشته و متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قماز آماده‌باش نیروهای شهرداری تا ۲۰ فروردین خبر داد و خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی برخورد با مردم خیلی سخت بوده و برای حفظ نظم نیروهای شهرداری تا ۲۰ فروردین آماده‌باش خواهند بود.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.90s2yt059a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما