تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 3701
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اعتماد به شرکت‌های ایرانی در تأمین برخی از تجهیزات متروی قم از تأمین ترانسفورماتورها و تابلوهای MVمتروی قم توسط شرکت‌های ایرانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،منصور درویشی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به بحث تأمین کابل‌های متروی قم، اظهار داشت: انواع کابل برای پروژه قطار شهری قم موردنیاز است که ازجمله برای رینگ lps وtps,کابل‌های ۷۵۰ و خط انتقال ۲۰ کیلوولت پست نواب به ایستگاه مطهری است که قسمت زیادی از آن تولید و بازرسی‌شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم افزود: متناسب با عملیات اجرایی مترو این کابل‌ها به کارگاه حمل شده است و در حال حاضر هم خط انتقال توسط پیمانکار در حال اجراست و مابقی کابل‌ها هم در روزهای آتی حمل می‌شود که تمهیدات دپوی آن‌ها در کارگاه در حال پیش‌بینی است.

درویشی با اشاره به تأمین بسته‌های برق، تأکید کرد: در خصوص ترانس‌های LPS قرارداد منعقد و تولید تجهیزات مترو قم شروع شده است.

همچنین قرارداد تابلوهای ۲۰ کیلوولت نیز منعقدشده و در حال حاضر حدود ۲۰ درصد پیشرفت داردکه با توجه به مدت‌زمان کمی که از قرارداد گذشته است جای امیدواری هست که تا ۳ الی ۴ ماه آینده بتوانند تابلوها را تحویل بدهند.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xq1a2bqmsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما