تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 2200
شهردار منطقه پنج قم گفت: پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه همچنان در حال پیگیری و اجراست، در همین راستا پس از اجرای فاز اول زیرسازی و آسفالت حریم ریل در محله اسماعیل آباد، عملیات عمرانی فاز دوم در محله اکبر آباد انجام گردید.
بهسازی و ساماندهی حریم ریل راه آهن شهر قائم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  علیرضا اقبالیان با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان حریم ریل راه آهن شهرقائم، بیان داشت: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها محسوب می شود این پروژه به سرعت اجرای گردید.

شهردار منطقه پنج قم در ادامه گفت: فاز دوم عملیات جدولگذاری به طول ۱۳۰۰ متر وآسفالت به مساحت بیش از ۲۹۰۰ مترمربع با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت در محله اکبرآباد به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و مناسب سازی محیط شهری انجام گردید، که نقش بسزایی در راه ارتباطی کوچه های شهرک قائم منتهی به ریل راه آهن داشته و با احداث این معبر کوچه‌ها از حالت بن بست بیرون آمده که از نظر افزایش ظریب امنیتی از جایگاه خاصی برخوردار می باشد.

اقبالیان در پایان افزود: از مسئولین راه آهن قم تشکر و قدردانی نمود که با تعامل صورگرفته اقدامات اجرایی این پروژه را فراهم آورده و نتیجه آن تامین رفاه و آسایش شهروندان عزیز بوده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.xd0iw6d0xgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما