تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 2041
۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای قم اکران می شود.
اکران فیلم های جشنواره فجر در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری با اصحاب رسانه صبح یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ که در سالن جلسات شهید سیدمرتضی آوینی برگزار شد، گفت: سینماهای ونوس و تربیت از ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن در ۲ سانس عصر، فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر را نمایش می‌دهند.

حسینی کاشانی بهای بلیط فیلم های فجر را  ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: سانس اول سینما تربیت ساعت ۱۷ و سینما ونوس ساعت ۱۷:۳۰ و سانس دوم سینما تربیت ساعت ۱۹:۳۰ و سینما ونوس ساعت ۲۰ می‌باشد.

وی در ادامه به معرفی فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر پرداخت و گفت: فیلم های خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی، پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی، درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روز صفر به کارگردانی سعید ملکان، سینما شهر قصه به کارگردانی کیوان علیمحمدی، شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی، مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمدی، آبان یازده ۶۰ به کارگردانی مهرداد خوشبخت، ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر، بی صدا حلزون به کارگردانی بهمن دزفولی زاده و پدران به کارگردانی سالم صلواتی فیلم هایی هستند که از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در قالب جشنواره فیلم فجر در قم به نمایش در می آیند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از اکران ۵ فیلم سینمای کودک در استان خبر داد و گفت: فیلم های کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع، تورنا ۲، قطار آن شب و ۲۳ نفر از جمله فیلم هایی هستند که در سانس ۱۰ صبح سینما تربیت به صورت رایگان اکران می شوند.

وی در ادامه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال آینده اشاره کرد و افزود: سمت و سوی جشنواره فیلم فجر امسال معطوف به کنگره ملی شهداست.

رئیس کنگره ملی شهدای قم نیز در این جلسه گفت: شهادت و مقاومت محور اصلی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

احمد حاجی زاده با تاکید بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با نام و یاد شهدا گفت: دستگاه‌ها و نهادهای استان، باید با بررسی دقیق ذائقه جوانان، تولید محتوای متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند

https://qomefori.ir/vdci.5arct1auzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما