تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 15917
مدیرکل امور اتباع استان قم:

۲۳۰‌ هزار تبعه خارجی در قم ساکن هستند

مدیرکل امور اتباع استانداری قم با اشاره به حضور بیش از ۲۳۰ هزار تبعه و مهاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان در قم گفت: تمامی افراد مقیم در استان قم چه ایرانی چه غیر ایرانی باید نقش و وظیفه اصلی خود را در توسعه همه‌جانبه استان به نحو احسن انجام دهند.
۲۳۰‌ هزار تبعه خارجی در قم ساکن هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی اکبر زارعی شامگاه شنبه در نشست صمیمی روحانیون و دانشجویان مهاجر، با اشاره به فلسطین به‌عنوان مساله اول جهان اسلام، خاطرنشان کرد: جامعه مهاجرین مقیم قم همچون سنوات گذشته حضور درخشانی در آرمان خواهی و آزادی خواهی مسئله قدس و فلسطین داشته اند.
زارعی با اشاره به اقدامات مهم و اساسی دولت سیزدهم و سازمان ملی مهاجرت در ساماندهی حضور اتباع و مهاجرین خارجی در کشور گفت : نگاه جمهوری اسلامی ایران به حضور مهاجرین نگاه دین محور و بر پایه برادری استوار است.
۲۳۰‌ هزار تبعه خارجی در قم ساکن هستند
وی با اشاره به ویژگی مهاجرپذیری قم، تصریح کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) ، مسجد مقدس جمکران و حوزه های علمیه در استان قم محور وحدت، برادری و برابری بین مسلمانان جهان محسوب می شود.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره به اعطای کارت هوشمند به تعدادی از مهاجرین گفت: با پیگیری‌های سازمان ملی مهاجرت روند صدور و توزیع کارت هوشمند به اتباع و مهاجرین خارجی تسریع خواهد یافت.
۲۳۰‌ هزار تبعه خارجی در قم ساکن هستند
زارعی با اشاره به اینکه موضوع فلسطین و قدس شریف ، آیین مشترک تمام آزادیخواهان جهان است گفت: امسال با شکل گیری طوفان الاقصی و طوفان الاحرار تمامی آزادیخواهان جهان بر علیه رژیم کودک ‌کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.
مدیرکل امور اتباع استانداری قم همچنین گفت: حضور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم در مناسبت‌های ملی و آیینی مانند روز قدس شایسته تحسین است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccmoqs.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما