تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : 15864
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تمدید و کسب گواهی استانداردسازی برای 10 باب جایگاه تحت نظارت سازمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌های مؤثر عوامل سازمان و با حضور بازرسان اداره کیفیت و استاندارد، بازرسی از کلیه تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی 10 باب جایگاه تحت نظارت سازمان انجام، و مراکز موصوف همچون سنوات گذشته به جمع جایگاه‌های مورد تائید اداره کیفیت و استاندارد قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه استانداردسازی جایگاه‌های سوخت CNG جزو ضروری‌ترین موارد است، گفت: بی‌توجهی به استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سوخت تبعات و آثار مخربی در پی دارد و لازم است به‌منظور اطمینان از سلامت کارکرد تجهیزات و توجه به ایمنی آن‌ها، این فرآیند طبق دستورالعمل‌ها و استانداردهای لازم لحاظ و انجام پذیرد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم تصریح کرد: کاهش سطح کنترل امنیت جانی، افزایش حوادث و آسیب به پرسنل و مراجعه‌کنندگان، افزایش خرابی‌ها، توقف و از کارافتادگی جایگاه در زمان‌های خاص و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداشت تجهیزات موجود، از عمده‌ترین آسیب‌های عدم استاندارسازی جایگاه‌های عرضه سوخت است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdoj0f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما