تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : 15848
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از عرضه 42 میلیون کیلوگرم گاز، طی سال 1402 در جایگاه‌های عرضه سوخت تحت نظارت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به کاهش توقف جایگاه‌ها و همچنین انجام بازدیدهای دوره‌ای به‌موقع از جایگاه سوخت گاز، اظهار داشت: در سال گذشته 42 میلیون کیلوگرم معادل 61 میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های 10 گانه تحت پوشش سازمان عرضه‌شده است.
به گفته وی، استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است و تسهیل در امر تأمین سوخت خودروهای آنان از مواردی است که در ایام خاص و به‌خصوص ایام تعطیل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: زیباسازی، گُل‌کاری و رنگ‌آمیزی محوطه جایگاه‌ها، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، روشنایی محوطه جایگاه‌ها و تعمیرات تجهیزات موجود از مهم‌ترین اقدامات سازمان برای آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت تحت پوشش در ایام پایانی سال و نوروز بوده است.
وی جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین به دلیل صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با تمهيدات در نظر گرفته‌شده؛ کارشناسان فنی برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاه‌ها را به‌صورت مستمر پایش می‌کنند تا از وقفه‌های احتمالی جلوگیری شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfccdy.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما