تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 15820
شهردار قم گفت: شهرداری قم با وجود مشکلات و فراز و نشیب‌ها در سال 1402 توانست 105 درصد از بودجه درآمدی خود را محقق کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب دادستان استان، اظهار کرد: شهرداری قم در سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها توانست طبق برنامه راهبری اقدامات خود را اجرایی کند و به تحقق 105 درصدی درآمد برسد.
وی با بیان اینکه فاز 5 عمار یاسر پروژه حدود 50 ساله که به نام بلوار حضرت جعفر طیار(ع) نام‌گذاری شده است، اواخر سال گذشته در اختیار مردم قرار گرفت، ابراز کرد: تمامی مباحث جداره سازی، معابر، جداول، رنگ‌آمیزی، خط‌کشی و... این بلوار انجام‌شده است.
شهردار قم خاطرنشان کرد: ادامه تونل غدیر به سمت بلوار حضرت جعفر طیار(ع) نیز کاملا از حیث عمرانی آماده هست و به توصیه پلیس و برای کنترل ترافیک در خیابان شهید فاطمی فعلاً مسدود است و به‌صورت فاز به فاز در آینده ای نزدیک بازگشایی خواهد شد.
وی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: کل فعالیت‌های عمرانی، اجرایی، ترافیکی، حمل‌ونقلی، خدماتی، محیط‌زیستی و... از ابتدای سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال اجراست و تمام تیم شهرداری همراه و همکار برای خدمات‌رسانی هستند.
سقائیان نژاد شعار سال را موردتوجه قرار داد و گفت: در  بخش تولید شهرداری با فعالیت‌های عمرانی، نظافت، حمل‌ونقل، خدماتی، توسعه و نگهداری محیط‌زیست و ... تمام تلاش خود را خواهد کرد ولی در بخش مشارکت مردمی نیاز به همراهی و انسجام داریم.
وی اضافه کرد: عموم مردم عزیز و همشهریان وحدت مناسبی دارند ولی اگر حواشی از طریق مدیران و مسئولان از طرق مختلف به جامعه کشیده شود قطعاً انسجام مردمی نیز با مشکلاتی روبرو می‌شود و  از دست رفتن فرصت‌ها ، به ضرر مردم تمام خواهد شد.
شهردار قم با تأکید بر اینکه خواص باید وحدت‌آفرین باشند، اذعان کرد: وقتی اختلافات از طرق مختلف ازجمله رسانه‌ها به بطن جامعه کشیده شود قطعاً مطالبات به حق مردم به حاشیه خواهد رفت و ثمره آن کاهش مشارکت مردم است.
وی در پایان از تلاش‌ها، همراهی‌ها و همکاری‌های دستگاه قضایی با مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfxcdy.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما