تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : 15810
- رئیس پلیس راه استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ششم فروردین‌ماه جاری، ۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای این استان جان خود را از دست دادند.
جان باختن ۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای قم طی نوروز امسال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سرهنگ مختار پناهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگا ایرنا با اشاره به این که در تعداد فوتی ها نسبت به مدت زمان مشابه ایام نوروز سال گذشته، یک نفر افزایش داشته ایم افزود: از این تعداد، چهار نفر در محل حادثه و ۶ نفر در بیمارستان فوت شده اند.
وی با بیان این که خروج از جاده و واژگونی خودرو، بیشترین علت تصادف در طرح نوروزی امسال در جاده های استان قم است گفت: همچنین ۱۲۳ نفر در تصادف های جاده ای مجروح شده اند.
پناهی ادامه داد: تعداد مجروحان در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۹ درصد کاهش و تصادف های خسارتی نیز چهار درصد کاهش داشته است.
وی با بیان این که ۴۰۵ دستگاه خودرو در سطح جاده های استان قم به علت تکرار تخلفات حادثه ساز، توقیف شده اند گفت: قم - گرمسار، قم - نیزار و دستجرد، بیشترین محورهای استان از لحاظ تصادف بوده است.
رئیس پلیس راه استان قم همچنین با اشاره به این که هم اکنون وضعیت ترافیک در جاده های قم نیمه سنگین و روان است، به رانندگان توصیه کرد حتما پس از ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند و ضمن پرهیز از عجله و شتاب، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند.
پناهی در پایان گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس، تعداد هفت میلیون و ۵۴۳ هزار تردد در سطح جاده های استان قم صورت گرفته که ۲ میلیون و ۸۷ هزار خودرو وارد شهر قم شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdce7v8z.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما