تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : 15803
دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه در 6 بوستان نرگس، هاشمی، غدیر، شهدای خضر و بنیادی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، مهدی علی بابایی با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی نوروزی در مراکز تفریحی قم گفت: در قالب این طرح برنامه‌های فرهنگی، نمایشگاه، مسابقات ورزشی، سرود، محفل انس با قرآن، نماز جماعت و غیره در بوستان‌های نرگس، علوی، هاشمی، غدیر، شهدای خضر و بنیادی در حال انجام است.
دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی قم ادامه داد: رویکرد و اولویت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی 19 دی استان قم اقدام‌های فرهنگی و ایجابی است و همزمان میزهای مهربانی و کافه گفت‌وگوهای مختلف در این بوستان‌ها راه‌اندازی شده است.
وی همچنین تصریح کرد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در 15 نقطه از استان قم نیز تیم‌های تذکر زبانی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان قم فعال است.
علی بابایی اضافه کرد: همچنین در حوزه اصناف و اماکن نیز با همراهی پلیس اماکن گشت و نظارت بر فعالیت این واحدها در ماه مبارک رمضان در حال انجام است.
وی با اشاره به اجرای طرح زیست شبانه در قم، بیان داشت: همچنین در سطح شهرستان‌های جعفرآباد و کهک و شهرک پردیسان نیز فعالیت قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی در حال انجام است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgw79q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما