تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 15760
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های خاص شهر قم در مباحث مرتبط با گردشگری مذهبی گفت: امروز شهر قم مقصد بسیاری از گردشگران و مدیریت شهری آمادگی همکاری برای ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در اخداث هتل و اقامتگاه را دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از مرکز رسانه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، محسن محرری در بازدید از نوروزی از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که به همراه جمعی از اعضای شورای شهر قم، معاون خدمات شهری، مدیر منطقه سه و برخی دیگر از مدیران شهرداری قم انجام شد، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران، اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته و تلاش‌های انجام شده، شهر قم در آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی است.
وی ضمن تقدیر از آماده‌باش نیروهای بخش‌های مختلف شهری، امدادی و خدماتی، افزود: شهر قم مقصد سفر بسیاری از مسافران نوروزی بوده و نیاز است زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از این مسافران و افزایش ماندگاری مسافران با نگاهی ملی و بین‌المللی تأمین شود.
محرری در ادامه لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری مذهبی در قم را یادآور و خواستار ارائه تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران در این بخش شد و بیان کرد: امروز نیاز شهر قم به هتل و اقامتگاه به‌شدت احساس شده و نیاز است تسهیلات لازم برای تشویق سرمایه‌گذاران ارائه شود.
وی فرصت‌های گردشگری در قم را موردتوجه قرارداد و گفت: گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت دو فرصت بی‌نظیر برای شهر قم است که نیاز است شرایط استفاده از این دو فرصت فراهم شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی افزایش مشوق‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری جهت افزایش واحدهای اقامتی در قم را دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciuyaz.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما