تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 15753
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: جایگاه مدیریت شهری ظرف ۹ سال گذشته در سطح ادارات استان و کشور ارتقا پیدا کرده است.
جایگاه مدیریت شهری قم ارتقا پیدا کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن محرری در جشن شکرانه خدمت مدیران شهری قم اظهار کرد: به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهری تقدیر داریم.
وی با اشاره به اینکه شهرداری بزرگ‌ترین دستگاه خدمت‌رسانی در قم است، مطرح کرد: شهرداری قم با ۳ هزار نفر همکار مستقیم و ۳۰۰۰ نفر نیروی قراردادی، خدمت‌رسانی به مردم را دنبال می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه وجود شهردار موفق و کارآمد یکی از دستاوردهای مدیریت شهری قم است، عنوان کرد: تلاش داریم تا جایی که ضوابط و قوانین اجازه دهد از خدمات مستمر شهردار قم استفاده کنیم.
محرری با اشاره به اینکه خدمات ماندگار در یاد مردم خواهد ماند، خاطرنشان کرد: تا سالیان سال مردم به یاد خواهند داشت که این پروژه و این محور در زمان دکتر سقائیان‌نژاد انجام شد.
وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار زیرساختی، مؤثر و هدف‌گذاری شده در قم رقم خورده است، تصریح کرد: جایگاه مدیریت شهری ظرف ۹ سال گذشته در سطح ادارات استان و کشور ارتقا پیدا کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امروز شهرداری قم در سطح کشور حرفی برای گفتن پیدا کرده است، تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به جایگاه مدیریت شهری داشته است.
محرری با بیان اینکه امروز شهرداری قم اعتبار بسیاری پیدا کرده است، اضافه کرد: امروز به واسطه این اعتبار افراد بسیاری متقاضی ورود به عرصه مدیریت شهری در قم هستند.
وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ تحقق صددرصدی داشته است، گفت: رویکرد شهرداری در سال ۱۴۰۳ در بحث فرهنگی و ورزشی تقویت بیش‌تری خواهد داشت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcae0n6.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما