تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 15748
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از آمادگی کامل این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین العابدین قراچورلوی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای ایام نوروز اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی و جلسات صورت گرفته نقاط ضعف بررسی شد و برنامه ریزی های لازم برای آماده باش تمامی پرسنل اعم از اداری، خدماتی و اجرائی جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی به صورت شبانه روزی صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: سالن انتظار مسافرین، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی ، آب سرد کن ها، تامین آب شیرین و مایحتیاج اولیه مسافر پیش بینی شده است و در ایام نوروز به مسافرین خدمات رسانی می کنند.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: در کلیه ایام نوروز واحد گشت و بازرسی سازمان جهت برخورد با رانندگان متخلف فعال هستند. 
وی تصریح کرد: تمام خدمات اعم از فروش بلیط، ساعات حرکت اتوبوسها و مبلغ بلیط نظارت و برنامه ریزی آن به عهده سازمان راهداری استان است و سازمان پایانه ها هیچ گونه نظارتی در خدمات نامبرده ندارد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcevf8z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما