تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 15733
شورای اسلامی شهر قم در پیامی روز ۲۵ اسفند ماه، سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید مهدی باکری، که به منظور قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران، به عنوان روز شهردار از آن یاد می شود را تبریک گفت.
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز شهردار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار، شورای اسلامی شهر قم طی پیامی این روز را به سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم تبریک گفت. 
متن پیام شورای اسلامی شهر قم به این شرح است: 
شهرداران‌ باید امانتدار رأی‌، اعتماد، محیط زندگی‌ و اخلاق‌ و فرهنگ‌ مردم‌ باشند.
(مقام معظم رهبری مدظله العالی)
بهار فرح بخش فرارسیده تا نوای امید بر رواق دل‌ها طنین انداز شود و همزمان با رستاخیز طبیعت عشق ها ، امید ها و نوید ها به نور ایمان قوت بگیرد و گام ها برای تحقق ایده ها و طرح های ماندگار استوارتر گردد.
نام گذاری ۲۵ اسفند، سالگرد شهادت شهردار بسیجی و با اخلاص سردار سرلشکر”شهید مهدی باکری” به عنوان “روز شهردار” فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و جایگاه نهاد خدماتی شهرداری و تکریم و ارج نهادن به خدمات تلاش گران و خدمتگزاران مردم در عرصه مدیریت شهری است.
شورای اسلامی شهر مقدس قم، فرارسیدن ۲۵ اسفندماه، سالروز شهادت مهندس مهدی باکری و روز شهردار را به همه شهرداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه شهردار محترم کلانشهر قم، آقای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، که کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ خود را در خدمت گسترش و پیشرفت شهر کریمه اهل‌بیت(س) قرار داده است و شهرداران مناطق هشت گانه شهر مقدس قم که نقش مهمی را در هماهنگی و هم‌آوایی بی‌بدیل در خدمت به مجاورین شهر عش آل محمد(ص) برعهده دارند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماید.
۲۵ اسفند ۱۴۰۲
شورای اسلامی شهر مقدس قم
 
همچنین امین مقومی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در پیام های جداگانه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن روز شهردار، از زحمات شهردار قم برای جلب رضایت مردم و توسعه همه جانبه شهر تقدیر کردند. 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcipyaz.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما