تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 15732
استاندار قم گفت: مجموعه مدیریت شهری از ابتدای حضور بنده در استان تا امروز تعاملاتشان با ما افزایشی بوده و در مسائل بهبود فضای سیما و منظر شهر، ساخت سالن‌های ورزشی و سایر موضوعات مدیریت استان را همراهی کردند.
تقدیر استاندار قم از اقدامات شهرداری قم در حوزه سیما و منظر شهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید محمد آقامیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با اشاره به اقدامات شهرداری قم در بهبود وضعیت سیما و منظر شهر اظهار کرد: در این جلسه لازم می‌دانم از زحمات آقای سقائیان‌نژاد تشکر کنم، مجموعه مدیریت شهری از ابتدای حضور بنده در استان تا امروز تعاملاتشان با ما افزایشی بوده و در مسائل بهبود فضای سیما و منظر شهر، ساخت سالن‌های ورزشی و سایر موضوعات مدیریت استان را همراهی کردند.
وی با اشاره به اهتمام دولت در حوزه فرهنگ افزود: از شهرداری خواستیم بودجه فرهنگی شهرداری را به هزار میلیارد تومان برساند و در هر بخشی که بخواهد در حوزه سیما و منظر شهر و محتواهای فرهنگی آن را هزینه کند.
استاندار قم گفت: گذشته کل بودجه فرهنگی شهرداری ۴۰ میلیون تومان بود اما با بررسی اینکه مسائل فرهنگی در اولویت استان قرار دارد، آن را به ۵۰۰ میلیارد تومان رساندند.
آقامیری افزود: از شهرداری خواستیم بودجه فرهنگی را به هزار میلیارد تومان برساند و در هر بخشی که بخواهد در حوزه سیما و منظر شهر و محتواهای فرهنگی آن را هزینه کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchiqnz.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما