تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 15727
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت ناوگان تاکسیرانی در نوروز 1403 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری قاسم طالبی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به آماده‌باش و شیفت بندی نیروهای ستادی و ناوگان تاکسیرانی همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شبکه‌های بی‌سیم ۱۳۳، ۱۸۲۹ و بانوان در این ایام در آماده‌باش کامل هستند.
وی با بیان اینکه ۴۰۰ دستگاه تاکسی به‌صورت شیفتی آماده خدمات‌رسانی هستند، ابراز کرد: بیشتر فعالیت‌ها در این ایام تشدید نظارت‌ها به‌ویژه در هسته مرکزی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از واگذاری ۹ دستگاه ون همزمان با چهارشنبه آخر سال به نیروهای انتظامی برای افزایش‌های نظارت در چهارشنبه‌سوری خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه ۱۵۰ دستگاه تاکسی در زمان تحویل سال به ارائه خدمات خواهند پرداخت، گفت: از ساعت ۷ تا ۲۲ واحدهای گشت و نظارت سازمان به رصد فعالیت‌های ناوگان تاکسیرانی می‌پردازند که شهروندان و زائران می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد را گزارش دهند.
طالبی خاطرنشان کرد: در شب‌های لیالی قدر سرویس‌دهی تاکسی‌ها در میدان جانبازان، سه‌راه و چهارراه بازار، میدان شهید مطهری و چهارراه شهدا پیش‌بینی‌شده که تا پایان مراسم به خدمات‌رسانی می‌پردازند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbzzb8.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما