تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 15725
در جلسه‌ای با حضور فعالان عرصه گردشگری قم از اقدامات سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر برای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر قم و حمایت از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1402 تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، طی مراسمی که با حضور رئیس اتاق بازرگانی قم، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی و برخی از فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری استان  از مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و بستر گردشگری  و اقدامات عمرانی در حوزه شهری و پیرامون حرم مطهر و همچنین حمایت و  حضور فعال و در این نمایشگاه  تشکر و قدردانی به عمل آمد.
در لوح تقدیر معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است:
برگزاری نمایشگاه بین المللی فرصت مغتنمی است تا نگاهی ارزشمند به فرصت های گردشگری و میراث فرهنگی شهر مقدس قم داشته باشیم. حضور استان قم در این نمایشگاه حاصل سعی و خرد جمعی یکایک مسئولان ، دست اندرکاران صنعت گردشگری و هنرمندان استان بود.  بدینوسیله از حمایت و همراهی جنابعالی در باشکوهتر برگزار شدن غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران 23 لغایت 26 بهمن ماه 1402 تقدیر و تشکر نموده ، توفیق و سربلندی شما را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نماییم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjiaev.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما