تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 15722
استاندار با صدور پیامی به مناسبت ۲۵ اسفند ماه روز شهردار ضمن تبریک این روز به دکتر سقائیان‌نژاد و مجموعه شهرداری قم از تلاش در راه سازندگی، عمران و آبادانی شهر قم تقدیر کرد.
قدردانی استاندار قم از تلاش‌های شهردار قم در مسیر سازندگی، عمران و آبادانی شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر محمد آقامیری استاندار قم همزمان با سالروز شهادت سرلشکر شهید مهدی باکری و روز شهردار، با صدور پیام و ارسال لوح تقدیر از خدمات دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد و مجموعه شهرداری قم در مسیر اعتلای شهر مقدس قم تقدیر کرد.
متن پیام استاندار قم به این شرح است:
نام‌گذاری سالروز شهادت سرلشکر شهید مهدی باکری بنام روز شهردار؛ فرصت شایسته‌ای برای تکریم و ارج نهادن به زحمات تلاش‌گران عرصه مدیریت شهری و تبیین اهمیت و جایگاه نهاد خدمات‌رسان شهرداری است. 
لذا فرصت را مغتنم دانسته، فرا رسیدن این روز را به جنابعالی و همکاران محترم در واحدهای مختلف شهرداری قم تبریک عرض نموده و با قدردانی از مساعی و تلاش‌های آن مجموعه در راه سازندگی و عمران و آبادانی ام‌القرای جهان تشیع؛ امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منان و تحت عنایات کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای شهر مقدس قم موفق و مؤید بوده و توفیق الهی قرین راهتان باشد.
دکتر سید محمد آقامیری 
استاندار قم  

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgxu9q.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما