تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 15135
رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم شهروندان با این شوراوجود ندارد، گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و شهروندان قمی می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را بیان کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن محرری در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردمی در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) منطقه ۳ برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت امام جواد(ع) و امام علی(ع) اظهار کرد: اعضای شورای شهر قم خود را خادم مردم می‌دانند.
وی یکی از وظایف شورای شهر را پاسخگویی و ارتباط با مردم و شهروندان دانست و افزود: یکی از بسترهای ارتباط‌گیری و پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات مردم، در مساجد و این جلسات است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به ساختمان شورای شهر قم با ما در ارتباط باشند؛ شهروندان قمی می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را بیان کنند.
محرری مساجد را محلی برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مردم برشمرد و بیان کرد: این جلسات به‌صورت هفتگی در مساجد قم‌ و با حضور اعضای شورا و مدیران شهری برگزار می‌شوند و مهم‌ترین هدف آن پاسخگویی به مردم است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcenz8z.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما