تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 14641
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: احداث زیرگذرهای خدماتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) از پروژه‌های مهم شهر قم است و تلاش می‌شود یکی از آن‌ها تا نیمه شعبان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص احداث زیرگذرهای خدماتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: پروژه احداث زیرگذرهایی در بلوار پیامبر اعظم (ص) از پروژه‌های مهم شهر قم در امر پذیرایی از زائران با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان است.
 وی خاطرنشان کرد: چند زیرگذر خدماتی برای بلوار پیامبر اعظم (ص) پیش‌بینی‌شده که جانمایی آن‌ها انجام شده و قرار است خدمات مورد نیاز زائران در این زیرگذرها تأمین شود.
 مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: طراحی و برآورد احداث این پروژه انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.
رحیمی با اشاره به زمان عملیاتی شدن این پروژه تصریح کرد: مسئولان شهری در راستای خدمت به زائران کریمه اهل‌بیت (ع) در تلاش هستند تا پروژه احداث زیرگذرهای در بلوار پیامبر اعظم (ص) را تا ایام نیمه شعبان به بهره‌برداری برسانند.
 وی با بیان اینکه تأمین سرویس‌های بهداشتی موقت در ایام نیمه شعبان گفت: سیاست مدیریت شهری این است که تا جایی که امکان دارد، خدمات اطراف مسجد مقدس جمکران از خدمات موقت به خدمات دائمی و زیرساختی تبدیل شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfyvdy.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما