تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 14296
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه مترو قم آماده بهره‌برداری بوده و فقط تأمین واگن برای آن باقی‌مانده است گفت: به‌زودی نشستی در این زمینه در وزارت کشور برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد امیرآبادی فراهانی روند اجرای تعدادی از پروژه‌های مهم قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: فرودگاه قم ازجمله پروژه‌هایی بود که تکمیل آن را به منطقه ویژه سلفچگان سپردیم که مجوزهای آن صادر شده و به‌زودی اجرای آن آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: پروژه مترو قم به اتمام رسیده است و به‌زودی با اعضای شورای شهر و شهردار مشهد در وزارت کشور نشستی خواهیم داشت تا بتوانیم 2 قطار از آن‌ها قرض بگیریم، چراکه این پروژه آماده بهره‌برداری است و فقط تأمین واگن برای آن باقی‌مانده است که در صورت تحقق آن تا 22 بهمن افتتاح خواهد شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای تعیین تکلیف پروژه مونوریل قم نیز شهردار یک مشاوری را بکار گرفته است تا بر اساس سفر هیات دولت و دستور آقای رئیس‌جمهور مشخص شود که این پروژه تداوم یابد، متوقف شده یا تغییر کاربری داده شود و اتخاذ هر نوع تصمیم مسئولان استانی در این رابطه نیز منوط به اظهارنظر مشاور مذکور است.
وی تأکید کرد: یکی دیگر از بزرگترین پروژه‌هایی که در مرکز شهر قم داریم ادامه خیابان عمار یاسر تا میدان جمهوری و میدان سپاه است که شهردار در حال پیگیری آن است و تلاش می‌کنیم تا این پروژه که یک بازگشایی بسیار بزرگ در مناطق قدیمی قم است تا 22 بهمن‌ماه به اتمام برسد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb05b8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما