تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 14060
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: درآمدهای پایدار نیاز امروز شهرداری‌هاست و آنچه در روند فعالیت‌های سازمان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، تلاش برای تقویت درآمدهای پایدار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به وضعیت درآمد و هزینه‌ای سازمان میادین اظهار داشت: منابع درآمدی نمی‌توانند تمام نیازهای سرمایه‌گذاری و عمرانی در سازمان‌ها را پوشش دهند و از این‌رو، طی این  روند باید برای تأمین منابع مالی مورد نیاز به دنبال یافتن منابع جدید و پایدار بود.
وی مشارکت با بخش خصوصی را به‌عنوان عنصر مهم و تأثیرگذار در زمینه کسب درآمدهای پایدار برشمُرد و ابراز کرد: سازمان میادین تمام تلاش خود را برای کسب منابع جدید و عدم وابستگی به منابع سنتی به عمل خواهد آورد و می‌توان گفت در سال‌های اخیر با تلاش همکاران، پا به عرصۀ نوینی در زمینه کسب منابع درآمدی نوین گذاشته‌ایم.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: سازمان میادین به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین شده‌ای داشته و اهداف خرد و کلانی برای آن ترسیم شده است و می‌بایستی برای تحقق این اهداف، متناسب با شرح وظایف تعریف شده اقدام نمود.
صادقی امینی افزود: در مجموعه سازمان سعی شده هدف ایجاد درآمدهای پایدار به‌صورت تدریجی باشد تا منجر به افزایش درآمدها و هزینه کرد منطقی، متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها صورت پذیرد.
به گفته وی، احداث فروشگاه‌های همشهری و غرف اختصاصی عرضه میوه و تره‌بار ریحان در سطح مناطق 8 گانه، احداث غرف ویژه عرضه میوه و تره‌بار در میدان بزرگ شهید رجایی، عملیات احداث شهرک خدمات خودرویی در اراضی مذکور، عملیات گسترش و احداث شهرک صنوف جهت انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده سطح شهر، استفاده بهینه از فضای مطلوب جایگاه‌های عرضه سوخت تحت پوشش و ... ازجمله اقدامات سازمان در این زمینه است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcawwn6.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما