تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 13950
معاون امور زیر بنایی منطقه دو شهرداری قم:

نصب 200 پایه روشنایی در بوستان جوان/اجرای 4000 مترمربع پیاده راه

معاون امور زیر بنایی منطقه دو شهرداری قم گفت: 200 پایه روشنایی در مساحت 87 هکتار از بوستان جوان اختصاص‌یافته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمید خسروی با اشاره به بوستان جوان اظهار کرد: پروژه بوستان جوان پهنه بزرگی در کنار بزرگراه امام علی‎(ع)  به مساحت 360 هکتار مساحت از سال 95 به‌صورت رسمی کلید خورد و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: دریاچه مصنوعی به مساحت 5 هکتار در این بوستان احداث شده و 25 هکتار دیگر صرف کاشت فضای سبز شده است.
معاون امور زیربنایی منطقه دو شهرداری قم در خصوص اقدامات اولیه د‎ر این بوستان عنوان کرد: برنامه‌های طراحی شده توسط مشاور پروژه در حال مطالعه است و اقداماتی همچون احداث پیست دوچرخه‌سواری و مناسب‌سازی پیاده راه به مساحت 4 هزار مترمربع  در راستای رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه  به نیازسنجی‌های صورت گرفته پروژه روشنایی بوستان جوان با حدود 200 پایه  در دستور کار قرار گرفته است.
خسروی در خصوص زمان عملیاتی شدن این پروژه تصریح کرد : اقدامات اولیه با اعتباری به مبلغ 50 میلیارد ریال برای عقد قرارداد با پیمان‌کار صورت گرفته و زیرساخت‌ها در ایجاد روشنایی، پیاده راه و باغچه‌ها انجام شده است. در تلاشیم تا در ماه‌های آینده این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchvwnz.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما