تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 13797
رئیس موسسه موضوع شناسی احکام دینی:

شهر قم در مسیر تحول قرار دارد

رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم با اقدامات شهرداری، شهر در مسیر تحول قرار دارد، گفت: چنین مسیری به خوبی قابل مشاهده است و لازم است بخشی از خدمات نظام و شهرداری برای مردم بازگو شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 9 سرفصل پروژه‌ شهرداری قم در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کار اگر برای خدا و در جهت خدمت به خلق باشد از دید خداوند پنهان نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی خدماتی دین و زندگی در 4 بخش خدمت‌رسانی می‌کند، مطرح کرد: بخش‌های این پروژه شامل پژوهشی، آموزشی، ترویجی و نظارتی است که با موافقت و امر رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است.
رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در این پروژه موزه دین و زندگی را خواهیم داشت، عنوان کرد: در آینده این موزه به یک موزه بین المللی تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با اقدامات شهرداری، شهر در مسیر تحول قرار دارد، خاطرنشان کرد: چنین مسیری به خوبی قابل مشاهده است و لازم است بخشی از خدمات نظام و شهرداری برای مردم بازگو شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcguu9q.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما