تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : 13460
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ساماندهی ترافیکی معابر منتهی به هسته مرکزی در روزهای مشخص با رویکرد ایجاد و توسعه پارک‌سوارها، در دستور کار قرار دارد.
ایجاد پارک‌سوارهای تبادلی در دو سوی بلوار سردار سلیمانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به آسیب‌شناسی وضعیت ترافیکی شهر قم در روزهای مشخص، اظهار کرد: بیشتر مشکلات ترافیکی شناسایی شده و آسیب‌شناسی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تراکم بالای خودروهای شخصی و به تبع آن کمبود پارکینگ در معابر منتهی به هسته مرکزی به ویژه محور شهید سلیمانی از مشکلات ترافیکی شهر قم در ایام مشخص است، افزود: ساماندهی ترافیکی این محور از اهمیت بسزایی برخوردار است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر نبود امکان توسعه پارکینگ در محدوده حرم مطهر، خاطرنشان کرد: با ایجاد و توسعه پارک‌سوارها در دو طرف محور شهید سردار سلیمانی، پارک خودروهای شخصی و اتوبوس‌های برون‌شهری در آن‌ها، دسترسی مسافران با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی به سمت حرم مطهر و هسته مرکزی تسهیل می‌شود و از این طریق می‌توان بخشی از مشکل ترافیکی اطراف حرم را رفع کرد.
خانه‌زاد یزدی اضافه کرد: اجرای طرح مطالعاتی ساماندهی ترافیکی معابر منتهی به هسته مرکزی در روزهای خاص با رویکرد ایجاد و توسعه پارک‌سوارها در معاونت حمل‌ونقل شهرداری آغاز شده است و با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdzo0f.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما