تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 13058
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برنامه‌های توسعه‌ای پارکینگ در سطح را موردتوجه قرار داد و گفت: لکه‌های پارکینگ مختلفی در سال‌های گذشته تملک و یا بلاتکلیف باقیمانده بود که برنامه‌ریزی مشخصی برای اجرای آن‌ها و دیگر لکه‌های مشخص‌شده در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در نخستین سلسله نشست های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به آخرین اقدامات و تشریح فعالیت‌ها در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در شهر قم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات از ابتدای سال جاری، تصویب طرح جامع حمل‌ونقل در سطح ملی است که به‌زودی به استان و شهرداری ابلاغ می‌شود و مسیر حرکتی شهر تا سال 1413 مشخص‌شده است.
وی برنامه‌های توسعه‌ای پارکینگ در سطح را موردتوجه قرار داد و افزود: لکه‌های پارکینگ مختلفی در سال‌های گذشته تملک و یا بلاتکلیف باقیمانده بود که برنامه‌ریزی مشخصی برای اجرای آن‌ها و دیگر لکه‌های مشخص‌شده در حال اجراست.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: یکی از اقدامات در دستور کار در سال جاری، به‌روزرسانی تابلوهای هدایت مسیر در سطح شهر است.
وی با بیان اینکه اجرای 5 پل عابر پیاده مکانیزه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 550 هزار خط‌کشی طولی در سطح اجرا شده است که این مقدار نسبت به کل سال گذشته بیشتر است.
خانه‌زاد اضافه کرد: 16 دستگاه ون برای خدمات‌رسانی در پیاده راه‌های هسته مرکزی از روزهای آینده مشغول فعالیت می‌شود که نقش مهمی در جابجایی زائران، مسافران و مجاوران خواهد داشت.
وی از راه‌اندازی نهضت ایستگاه‌های سبز در سطح شهر خبر داد و یکی دیگر از اقدامات را ساماندهی بار درون‌شهری توسط نرم‌افزار دانست و گفت: در ادامه واگذاری اتوبوس‌های خریداری‌شده در سال گذشته، 50 دستگاه اتوبوس جدید به‌زودی به ناوگان اضافه می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg7z9q.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما