تاریخ انتشار :شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : 1336
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران ذره ای دچار تحریف و انحراف نشده است، گفت: با این حال دشمن به دنبال جنگ روانی است.
انقلاب اسلامی ایران ذره ای دچار تحریف و انحراف نشده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از استان قم سردار محمد رضا نقدی عصر امروز در دوره آموزشی مبلغین اعزامی سوگواره یاس نبوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به ۴۰سالگی رسید و این در نوع خود قابل توجه و غرور انگیز است.
وی ادامه داد: شخصیت های بزرگی در این کشور تربیت یافته و سال ها در جوامع بین المللی درخشیده اند که نشان دهنده فرهیخته بودن ملت ایران در طول تاریخ است.
سردار نقدی تاکید کرد: امروز رهبری هدایت جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد که یک ذره از موازین اصلی انقلاب را کنار نگذاشته اند و راه امام خیمنی(ره) را بدون کوچکترین انحرافی ادامه داده اند.
وی ادامه داد: در انقلاب های مختلف شاهد هستیم که بلافاصله دچار تحریف شده و از آرمان های خود فاصله گرفته است که می توانیم به انقلاب فرانسه در این زمینه اشاره کنیم.
انقلاب جمهوری اسلامی ایران همواره استقلال و آزادی خود را حفظ کرده است*
 
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در چین ، شوروی و سایر کشورها نیز انقلاب هایی صورت گرفت که بلافاصله با انحراف و جنایات های مختلف همراه و اصل انقلاب مورد فراموشی قرار گرفت اما بر خلاف این انقلاب ها، انقلاب جمهوری اسلامی ایران همواره استقلال و آزادی خود را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم و باید این مهم را برای مردم تبیین کنیم که چه سرمایه ای عظیمی در اختیار دارند.
سردار نقدی اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب پیروزی ها و دستاوردها غیر قابل توصیف و غرور آمیز است که باید قدر آن ها را بدانیم.
وی به حمله داعش به کشورهای اسلامی و عراق اشاره کرد و بیان کرد: تروریست های تکفیری آمریکایی با هدایت آمریکا تا مرزهای جمهوری اسلامی ایران آمدند اما نه تنها نتوانستند به هدف اصلی خود که حمله به ایران اسلامی بود، نرسیدند بلکه با همت و دلاوری مردم ایران از کشور عراق نیز رانده شدند.
معاون فرهنگی سپاه به توطئه های دشمنان نظام در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان علاوه بر ساماندهی و تجهیز داعش، به دنبال ایجاد یک اسرائیل جدید در کردستان عراق بود که البته نه تنها موفق نشدند بلکه کرکوک عراق را نیز از دست دادند.
وی ادامه داد: کودتا در یمن و ضربه زدن به اتحاد این کشور اقدام بعدی استکبار بود که مورد آزمایش قرار گرفت که در آنجا هم ضربه خوردند و نتوانستند بر مردم و انصارالله غلبه کنند.
سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای کشور استقلال آورده است که باید قدر این موهبت را بدانیم در حالی که در این کشور تا ۴۰ سال پیش آمریکایی ها برای کشور تصمیم می گرفتند.
وی افزود: در زمان شاهنشاهی ۹۵ درصد روستاها آب لوله کشی نداشتند، بی سوادی مطلق در روستاها و برخی از شهرها حاکم بود و حتی غذای کافی برای مردم وجود نداشت.
سردار نقدی بیان داشت: ۶ برابر زمان فعلی نفت صادر می شد اما با این حال که کشور نصف الان جمعیت داشت، مردم در فقر مطلق بودند.
تمام مفسدان کشور به اندازه ای یکی از اعضای خاندان پهلوی از بیت المال اختلاس و دزدی نکرده اند
وی ادامه داد: ۹۰ درصد درآمد نفت ایران تحت قراردادهای کذایی به انگلستان، آمریکا و حتی هلند پرداخت می شد که بعدها با اعتراضات به وجود آمده به ۵۰ درصد کاهش یافت.
معاون فرهنگی سپاه تاکید کرد: ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند که با پول بیت المال در کشور خوش گذرانی می کردند.
وی ابراز داشت: تمام مفسدان کشور به اندازه ای یکی از اعضای خاندان پهلوی از بیت المال اختلاس و دزدی نکرده اند.
سردار نقدی ادامه داد: رضاخان ۴۴ هزار ملک مردم را به زور گرفت اما اکنون در کشور احدی نمی تواند به املاک مردم دست درازی کند.
دشمن به دنبال جنگ روانی است
وی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش مجلس ملی در زمان رضاخان پول نفت مستقیما به حساب رضاخان ریخته می شد اما امروز علنا پول نفت به خزانه ریخته شده و به صورت مشخص معلوم می شود در کجا هزینه می شود.
معاون فرهنگی سپاه افزود: دشمن به دنبال جنگ روانی است به طوری که فسادهای کشورهایی مانند کره و ژاپن را نشان از قاطعیت می داند اما در برابر فسادهای کشور با تبلیغات فراوان آن را به کل کشور تسری می دهند.
وی با بیان این که نظام آلوده به فساد نیست، ادامه داد: نیروهای سالم و انقلابی درهمه بخش ها وجود دارد و این طور نیست که همه ناسالم و مفسد باشند.
رهبر انقلاب بارها تاکید کردند که به مذاکرات خوشبین نیستم*
 
سردار نقدی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که به این مذاکرات خوشبین  نیستم اما با این حال عده ای به دنبال مذاکره و سازش بودند که البته شکست خوردند.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها بر روی اقتصاد مقاومتی تاکید کردند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.
معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: باید روشنگرهای لازم در جامعه انجام شود تا مردم به انقلاب و آینده نظام امیدوار شوند چرا که آینده انقلاب روشن است.
وی بیان داشت: انقلاب دو رکن دارد یکی انگیزه و مقصد الهی و دیگری اجتماع مردم حول مقصد الهی، که باید مورد توجه قرار بگیرد.
.سردار نقدی ابراز داشت: بعد از ۴۰ سال ،مردم سالاری نظام غرور آفرین است به طوری که همه مسئولان با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند
. گفتنی است، دوره آموزشی ویژه مبلغان «سوگواره یاس نبوی»(فجر فاطمی) چهارم و پنجم بهمن ماه در سالن همایشهای مجتمع آموزشی، فرهنگی امامزاده سید علی قم برگزار می شود.

https://qomefori.ir/vdce.x8zbjh8xp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما