تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 12837
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از تمهیدات ویژه این سازمان در ایام سوگواری امام حسین(ع) و همچنین تأمین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، علی زندیه از تمهیدات ویژه این سازمان همانند سال های گذشته در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و همچنین تأمین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم جهت اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)و مسجد مقدس جمکران و هیئات بزرگ شهر خبر داد.
وی افزود: علاوه بر آماده باش کامل تمامی ایستگاه های عملیاتی در این روزها ،  13 دستگاه خودرو اطفا حریق و نجات به همراه 7 دستگاه موتورسیکلت‌های مجهز بهAFT  آتش نشانی قم در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر مستقر می‌شوند.
به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، این اسقرار ها از ساعات اولیه صبح تاسوعا و عاشورا آغاز شده و تا آخر شب ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این راستا ضمن آماده باش کامل ۲۴ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر قم، تمهیدات ویژه‌ای جهت ایمنی عزاداران در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca0an6.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما