تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : 12684
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و رزمایش‌های دورمیزی و عملیاتی پدافند غیرعامل در شهرداری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی برزویی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت، با توجه به برگزاری دوره‌های عمومی پدافند غیرعامل در سطوح مختلف شهرداری قم طی سال‌های گذشته، مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده با اداره آموزش شهرداری، دوره‌های آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل در سال جاری در دستور کار این مرکز قرار دارد.
وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 2 دوره تخصصی پدافند غیرعامل در فضای سبز شهری و پدافند غیرعامل در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با بهره‌گیری از اساتید برجسته سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شده است، افزود:  دوره‌های تخصصی دیگری که ازجمله مهم‌ترین آن می‌توان به برگزاری دوره آموزشی تخصصی CBRNE ویژه آتش‌نشانان شهر قم اشاره کرد، در ماه‌های آینده برگزار می‌شود
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تصریح کرد: در سال جاری رزمایش‌های عملیاتی متنوعی نیز در حوزه پدافند غیرعامل پیش‌بینی‌شده است که ازجمله مهم‌ترین آن می‌توان به رزمایش اسکان اضطراری و مواد خطرناک اشاره کرد.
به گفته برزویی، مطابق برنامه "ماهانه یک مانور و رزمایش عملیاتی" در ماه‌های آینده با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcayin6.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما